سیستم ها آشپزخانه و سرویس های بهداشتی

  • ۰
  • ۰

کابینت آشپزخانه از دسته سیستم های آشپزخانه که جزیی از اثاث  ساخته شده در تمام آشپزخانه ها محسوب می شود که برای ذخیره سازی غذا، تجهیزات آشپزی و اغلب وسایل و ظروف برای سرویس میز است. لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و کوره ها اغلب در کنار کابینت آشپزخانه به کار می روند. گزینه های زیادی برای کابینت مدرن موجود در حال حاضر برای دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد. 


تاریخچه کابینت آشپزخانه

همانطور که امروزه استفاده می شود، اصطلاح کابینت ام دی اف آشپزخانه، یک نصب داخلی آشپزخانه یا کف یا دیوار را نشان می دهد. به طور معمول، کابینت آشپزخانه مدرن چند طبقه با یک شمارنده تخت پوشش داده می شوند و کف ها و دیوار ها در پشت و زیر کابینت ها قابل دسترسی نیستند. این محصولات آشپزخانه در قرن بیستم اختراع شدند.

انواع مدل کابینت آشپزخانه

اگر شما یک آشپزخانه مدرن داشته باشید، کابینت مدرن یک انتخاب واضح است - اما دو نفر مجبور نیستند دست در دست بگیرند. مدل کابینت شیک و ساده می توانند یک آشپزخانه روستایی، ساحلی یا سنتی ایجاد کنند، کمی تازه تر احساس کنید. شما می توانید به عنوان گلم (براق برای روزها)، مینیمالیست یا رنگ دیوانه به عنوان شما می خواهید بروید یا با کابینت می توانید آن را تا اواسط قرن بچرخانید. هر زیبایی شناختی شما، inspo را در این لیست پیدا خواهید کرد.
یک کابینت ساده می تواند بسیار شیک باشد. آن را ساده نگه دارید. می توانید همچنین از کابینت های دیواری استفاده نکنید و همان هایی که روی زمین هستند را استفاده کنید و این طریق نیز بسیار شیک و مدرن خواهد بود. این روز ها رنگ مشکی وسفید برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
برای مثال کابینت مدرن مشکی در یک آشپزخانه سفید می تواند بسیار جذاب باشد. آیا تصمیم خود برای خرید کابینت را گرفته اید؟





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی